Onnellinen outo

Sydämet Akvarelli A4 2014 Taiteilija: Eskarilainen (tuolloin)


Mä olen jotenkin outo. Olen lukenut viime viikolla lehdestä, että työpaikassani alkavat massiiviset yt:t ja se on sit hommat kaput, kun määräaikaisuus päättyy. Töissä on kamala kuhina ja tyypit lähettää vetoomuksia sinne ja tänne. En ole itse banderollien kanssa huutanut duunin pihassa, enkä varsinaisesti esittänyt minkäänlaista vastarintaa. 

Miksikö? No siksi, koska se juna on jo pitkän matkan päässä. Suunnitelmat on tehty jo vuosien päähän. Meuhkaaminen ei auta mitään. Valitettavasti. Toki arvostan kollegojen yrityksiä pelastaa työpaikkamme, mutta en ole lietsonut itseäni sen suurempiin tiloihin.

Enkä suinkaan ole välinpitämätön, mutta olen päättänyt ajatella, että kyllä ne asiat järjestyy. Olen vastikään lukenut miten stressi aiheuttaa aivoinfarkteja ja tekee kaikkea muutakin ikävää, kuten sitä, että öisin sydämeni hakkaa. En tykkää.

Oloni on nyt tyytyväinen, olen onnellinen. Linda on juuri hoitanut minua pöydällään Ruohonjuuren hoitolassa. Hartiani ovat hoidon jäljiltä pehmeät kuin vauvanpeppu. Olen vihdoinkin muutama viikko sitten alkanut hoitamaan kireitä hartioitani. Oloni on rauhallinen. 

Minulla on ihana perhe. Minulla on ihana sisko ja heidän perheensä. Maailman ihanin isä, joka on korjannut meillä rikkoutuneen lavuaarinkin. Tuosta vain, vaivihkaa. Sellainen on meidän isä. Minulla on rakkaita ystäviä, työkavereita, joiden kanssa syödään pitkiä lounaita. Sandroon ei voi mennä kuin kerran viikossa ja salaattipöytä riittää. Olen hoitanut ihoani voiteilla, jotka hoitavat ja tuovat myös hyvää mieltä.


Sekoitan kuorinnan usein naamion joukkoon, hieron kuolleet ihosolut pois ja annan vaikuttaa. Joskus teen nämä erikseen ja jätän naamion yöksi kasvoille. Talk about a baby's buttcheeks.


Olen lukenut kauniita ja kannustavia mietteitä, joita Hidasta Elämää lähettää juuri oikealla hetkellä Facebookin feedini. Saan näistä tietynlaista hyvää oloa, rauhaa, varmuutta.

Kuuntelen itseäni ja teen tai jätän tekemättä ne asiat, jotka tuntuvat joltain.

Pidän Maria Yökylässä ohjelmasta ja aion sen katsoa nyt.



kuva täältä




 

Suosikit