Syyskuussa kuin kesäkuussa - iltalenkillä

Vielä reippaana

Lähdetiin iltakävelylle postiin, kun sinne oli tullut äitille paketti ja oli niin hieno ilma. Taivaalla oli kolme ilmapalloa. Isosisko oli sitä mieltä, että on vaarallista, kun oli pilviä taivaalla, jos ne pallot meneekin ukkosilmaan. Minusta ne olivat tosi hienoja palloja. Olikohan iskä siellä pallossa, kun se ei ollut meidän mukana?

Isosiskolla on hieno pyörä.

Isosisko ajoi omalla pyörällä. Sillä on hieno pyörä, se on saatu serkuilta. Minulla on kotona muumipyörä ja iskä on luvannut minulle vaaleenpunkun pyörän, joka on varastossa, mutten ole saanut sitä vielä, kun äiti sanoo aina, että täytyy pyytää iskää laittaa siihen apupyörät, etten minä kaavu. 
 
Minulla ei ollut punaista haalaria päällä, kun oli niin lämmin. Kukkuu-haalari riitti. Voiko nyt mennä uimaan? Minulla oli taskuissa tsylitol-pastilleja ja kivejä. Halusin ottaa iskälle oman kiven, mutta sellaisen, jossa ei ollut ryppyjä.

Postissa oli kiva tuoli enkä sitten enää jaksanutkaan kävellä kotiin. Minä aina sanon, että jaksan varmasti, mutta eipä huvittanut. Onko nyt aamu vai yö?

Väsymys

Suosikit